Twój sukces jest naszym sukcesem

Pozycjonowanie Google

Pozycjonowanie Google

Można odnieść wrażenie, że świat wprost oszalał na punkcie pozycjonowania. Wszędzie pojawiają się ogłoszenia firm oferujących tę usługę, jak również – na przeciwnym krańcu szali – protesty przeciwko "fałszowaniu" wyników wyszukiwania. Swoje wtrącają również twórcy wyszukiwarek, którzy raz po raz ulepszają algorytmy, by te mniej podatne były na działania z zewnątrz. Wszystko to sprawia, że efektywne pozycjonowanie google jest dziś trudniejsze niż kiedykolwiek wcześniej.

Dowiedz się:
Dlaczego warto nam zaufać?
Co oferujemy?
Czym tak właściwie jest pozycjonowanie Google?
Czy zagwarantujecie wypozycjonowanie mojej strony na pierwszą pozycje w Google?
Ile będzie mnie kosztowało pozycjonowanie strony w Google?
Jakie modele rozliczenia pozycjonowania oferujecie?

Dlaczego warto nam zaufać?

Dysponujemy długoletnim doświadczeniem w pozycjonowaniu stron wspieranym wszechstronnym zestawem najbardziej zaawansowanych narzędzi, co pozwala nam z nawet najtrudniejszych wyzwań wychodzić obronną rękę. Nie istnieje witryna, której nie bylibyśmy w stanie wprowadzić do pierwszej dziesiątki wyników wyszukiwania na dowolną frazę. Oczywiście – czasem potrwa to trzy miesiące, czasem pół roku, a być może potrzebne będzie jeszcze więcej. Wszystko zależy od sytuacji, ale każdy nasz Klient jest informowany o tym, kiedy mniej więcej może spodziewać się zauważalnych rezultatów.

Co oferujemy?

Czym tak właściwie jest pozycjonowanie Google?

Celem pozycjonowania jest wypromowanie danego serwisu na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Ranking w wynikach ustalany jest na bazie algorytmu wyszukiwarki, w naszym przypadku Google, a każdy algorytm podatny jest na manipulacje. Pozycjonowanie to więc nic innego jak tylko manipulowanie czynnikami wpływającymi na pozycje w wynikach wyszukiwarki Google.

Czy aby osiągnąć wysokie wyniki w wyszukiwarce Google będzie trzeba zmienić stronę?

Odpowiedzi na to pytanie nie da się udzielić nie znając zarówno adresu strony jak również i promowanych fraz, jednak z dużą dozą prawdopodobieństwa można stwierdzić, że jeśli nikt wcześnie nie optymalizował strony/podstrony pod konkretne frazy, konieczne mogą być zmiany. W skrajnych przypadkach dochodzimy do wniosku, że łatwiej i bezpieczniej będzie razem z Klientem stworzyć dodatkową podstronę przeznaczoną i zoptymalizowaną pod jedną lub kilka fraz. Przy optymalizacji i tworzeniu nowych podstrona należy pamiętać, że celem Google jest prezentowanie w wynikach wartościowych dla użytkownika informacji - z takie założenia należy wychodzić tworząc swoją stronę.

Czy zagwarantujecie wypozycjonowanie mojej strony na pierwszą pozycje w Google?

Nie. Nie zagwarantujemy uzyskania konkretnej pozycji. Zawsze staramy się wypromować stronę na pozycję nr 1, jednak należy pamiętać, że pracujemy na czynniku zewnętrznym jakim jest Google - więc praktycznie nikt nie może zagwarantować konkretnych rezultatów.

Ile będzie mnie kosztowało pozycjonowanie strony w Google?

Nie mamy sztywno określonego cennika, na koszt pozycjonowania składa się wiele czynników takich jak: ilość fraz konkurencyjność fraz optymalizacja strony obecny profil linków wiek domeny Po przeanalizowaniu wszystkich tych czynników jesteśmy w stanie przedstawić zobowiązującą ofertę

Jakie modele rozliczenia pozycjonowania oferujecie?

Oferujemy kilka modeli rozliczeń, dwa podstawowe oferowane zawsze to:

  • rozliczenie za efekt - model ten polega na codziennym monitorowaniu wyników wyszukiwania na konkretne frazy i naliczania opłat tylko w momencie, kiedy strona znajduje się w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. Opłata naliczana jest każdego dnia miesiąca. Ten model rozliczeń kierowany jest to Klientów, którzy chcą pozycjonować niewielką liczbę fraz.
  • model abonamentowy - model ten polega na ustaleniu z góry płatnego, stałego abonamentu. Dzięki stałej opłacie, Klient może zabezpieczyć konkretne środki na reklamę w internecie. Model ten kierowany jest do Klientów, którzy chcą promować większą liczbę fraz i dla których większe znaczenie ma konwertujący ruch na stronie, niż wysokie pozycje na kilka konkretnych fraz. Stała opłata obonamentowa pozwala nam skupić się na wielu frazach z tak zwanego długiego ogona, które pojedynczo nie mają zbyt dużego ruchu, jednak sumując całkowity ruch z wielu fraz - Klienci wiele zyskują. Frazy z tzw. długiego ogona mają też zazwyczaj zdecydowanie wyższą konwersję, niż frazy ogólne.

Dodatkowo w niektórych przypadkach rozliczamy się z Klientami w modelu hybrydowym, który jest połączeniem dwóch powyższych modeli, oraz w rozliczeniu za ruch, gdzie Klient ponosi koszt za każdego „dostarczonego” użytkownika.


Zamów bezpłatną wycenę

Zaznacz co Cię interesuje:
 Pozycjonowanie
 Linki sponsorowane - Google AdWords
 Zakupy Google
 Audyt SEO
 Strona internetowa

Skąd o nas wiesz:
 Wyszukiwarka Google
 Wyszukiwarka Partnerów Google
 E-mail
 Znajomi
 Inne źródło

Ochrona AntyBotowa
Proszę wpisać słownie 5, małymi literami z polskimi znakami.


Nasze wyniki*

485

fraz w TOP3

1370

fraz w TOP10

76%

fraz w TOP10


* dane na dzień 10.11.2015

Zamów bezpłatną wycenę pozycjonowania Twojej strony.

Wycena jest niezobowiązująca.