SEO a marketing szeptany

Marketing szeptany a pozycjonowanie

Zlecasz marketing szeptany i nagle okazuje się, że pozycja Twojej witryny w wynikach wyszukiwarki Google rośnie? Jeśli kampania marketingu szeptanego realizowana jest prawidłowo nie jest to nic nadzwyczajnego. Dlaczego? Otóż sam marketing szeptany ma „udawać” posty i wpisy prawdziwych użytkowników – więc czysto teoretycznie te linki dla botów Googla wyglądają na naturalne i dzięki nim właśnie pozycja rośnie.
Co jeśli pozycja spada? Można podejrzewać w takim przypadku, że kampania została zrobiona „po łebkach” – dla przykładu ktoś wrzucił kilkadziesiąt postów z linkami do strony w ciągu kilku minut/godzin. Drugą przyczyną może być przesycenie anchorem. Jeżeli przykładowo prowadzimy kampanię dla strony, która zajmuje się projektowanie stron internetowych to należy głównie linkować samym adresem, a nie anchorem jak np, „strony internetowe Czeladź” Nie jest to naturalne i na pewno zostanie wyłapane przez Google.

Zobacz również

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *