• 0
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8

    Remarketing

    Nie daj o sobie zapomnieć!
    Remarketing to potężne narzędzie, które dobrze użyte gwarantuje sukces.
    Wyświetlaj inteligentne reklamy Klientom, którzy już odwiedzili Twoją stronę.

    Zobacz więcej
  • Strony internetowe

    Strony piszemy w HTML5 & CSS3 dzięki czemu są one dostosowane również do urządzeń mobilnych. Nie trać więcej Klientów pochodzących z urządzeń mobilnych!

    Zobacz więcej
    HTML5
    CSS3
  • Oszczędzaj pieniądze

    Teraz nie musisz już inwestować dużych kwot na stronę internetową. Oferujemy rewolucyjną usługę - strona internetowa w abonamencie od 59,00 PLN netto/miesięcznie.

    Zobacz więcej

Jest wiele metod pozycjonowania, niektóre mniej, inne bardziej skuteczne. Wielu pozycjonerów zapomina jednak o najważniejszym – pozycjonowanie to tylko środek, narzędzie służące do uzyskania znacznie ważniejszego celu: zainteresowania konkretnych klientów ofertą firmy. Pod tym względem dopasowane linki sponsorowane i profesjonalne kampanie AdWords wydają się nie do zastąpienia.

To nie są przypadkowe linki w przypadkowych miejscach, prowadzące do przypadkowych stron. Każdy jeden odnośnik jest bardzo dokładnie przemyślany, dzięki czemu uzyskujemy najlepsze efekty, bo docieramy do grup osób faktycznie zainteresowanych treścią pozycjonowanej strony. Nie płacimy za umieszczenie linku do strony sprzedawcy choinek na forum dla miłośników kanarków – to nie miałoby najmniejszego sensu. A jednak zdarzają się pozycjonerzy, którzy nie wahają się przed tego rodzaju działaniem, licząc na niewiedzę ich klientów. Nie u nas – w KC Mobile traktujemy naszych Klientów jak partnerów. Każda wydana przez nas złotówka ma przynieść im proporcjonalny zysk.

Oferujemy także profesjonalnie prowadzone kampanie AdWords, dzięki czemu linki sponsorowane pojawiają się nie tylko w innych witrynach, ale także na najczęściej wywoływanych stronach z wynikami wyszukiwania w Google. Tym sposobem nie trzeba nawet zdawać się na mozolne podnoszenie pozycji strony – potencjalni odwiedzający OD RAZU dostają to, czego szukają: witrynę naszego Klienta.

Czym są linki sponsorowane Google?

Linki sponsorowane w wyszukiwarce Google to reklamy emitowane poprzez system Google AdWords. Reklamy te emitowane są najcześciej nad oraz pod wynikami organicznymi.


    Standardowa reklama w wynikach wyszukiwarki składa się z kilku elementów:
  • dwóch nagłówków, po 30 znaków każdy, oddzielonych myślnikiem
  • adresu docelowego w formacie "adres.pl/blok max 15 znaków/blok max 15 znaków"
  • tekstu reklamy do 80 znaków.

Powyższe elementy musi zawierać każda reklama emitowana w sieci wyszukiwania Google Adwords.
Należy jednak zaznaczyć, że "linki sponsorowane" mogą a nawet powinny posiadać również rozszerzenia - jest to bardzo wskazane w każdej kampanii AdWords.

    Na dzień dzisiejszy mamy do dyspozycji poniższą listę rozszerzeń reklam:
  • rozszerzenia linków do podstron
  • rozszerzenia objaśnień
  • rozszerzenia informacji o witrynie
  • rozszerzenia połączeń
  • rozszerzenia wiadomości
  • rozszerzenia lokalizacji
  • rozszerzenia powiązanej lokalizacji
  • rozszerzenia cen
  • rozszerzenia aplikacji
  • rozszerzenia opinii

Więcej na temat rozszerzeń już wkrótce na naszym blogu.

Jak rozliczane są kampanie linków sponsorowanych?

Kampanie reklamowe rozliczane są w większości przypadków w modelu CPC - czyli płatność za kliknięcie. W tym przypadku budżet kampanii obciążany jest dopiero wtedy, gdy ktoś kliknie w reklamę. Zaleta tego rozwiązanie jest oczywista, w reklamy klikają tylko i wyłącznie osoby zainteresowane prezentowaną reklamą, a więc potencjalni Klienci.

Jakie zalety mają linki sponsorowane?

Zalet kampanii linków sponsorowanych jest wiele, poniżej prezentujemy kilka w naszej ocenie najważniejszych.

Płatność tylko za kliknięcie oraz możliwość planowania oraz kontroli budżetu.

Kampanie AdWords dają reklamodawcy możliwość pełnej kontroli nad budżetem oraz kosztami kliknięć. Możemy ustalić maksymalny koszt kliknięcia oraz budżet dzienny. Dzięki temu możemy w pełni zaplanować budżet na kampanię.

Szybkość uruchomienia.

Nieskomplikowaną kampanię jesteśmy w stanie uruchomić w kilka godzin. Jeśli natomiast kampanie jest skonfigurowana a przykładowo wyczerpał się budżet, wystarczy wpłacić środki i niemalże od razu wyświetlanie reklam zostanie wznowione.

Monitorowanie konwersji

Dzięki narzędziom analitycznym w Google AdWords oraz w połączeniu z Google Analytics jesteśmy w stanie mierzyć konwersje dla kampanii. Pozwala to na optymalizację kampanii linków sponsorowanych oraz mierzenie jej efektywności.

Targetowanie kampanii

Google AdWords pozwala nam wybierać odbiorców naszej reklamy. Odbiorców kampanii linków sponsorowanych możemy wybierać zarówno po danych demograficznych (wiek oraz płeć) jak również po lokalizacji. Daje to bardzo duże możliwości wyboru osób którym chcemy wyświetlać reklamę. Dziękim danym demograficznym, możemy wyświetlać inne reklamy kobietom a inne mężczyznom, w przypadku wielu branż daje to bardzo duże możliwości.

Cennik linków sponsorowanych
650 PLN
  • budżet na kampanię - 500 PLN
  • opłata agencyjna - 150 PLN
  • kupon promocyjny - 250 PLN
  • kupon promocyjny - do 600 PLN
  • reklama w sieci wyszukiwania
  • reklama w sieci reklamowej
  • reklama w Zakupy Google
  • reklama w poczcie Gmail
  • reklama w serwisie YouTube
  • kampania remarketingowa w sieci wyszukiwania
  • kampania remarketingowa w sieci reklamowej
  • przygotowanie graficznych reklam na potrzeby sieci reklamowej
  • opieka certyfikowanego specjalisty Google AdWords
1250 PLN
  • budżet na kampanię - 1000 PLN
  • opłata agencyjna - 250 PLN
  • kupon promocyjny - 250 PLN
  • kupon promocyjny - 600 PLN
  • reklama w sieci wyszukiwania
  • reklama w sieci reklamowej
  • reklama w Zakupy Google
  • reklama w poczcie Gmail
  • reklama w serwisie YouTube
  • kampania remarketingowa w sieci wyszukiwania
  • kampania remarketingowa w sieci reklamowej
  • przygotowanie graficznych reklam na potrzeby sieci reklamowej
  • opieka certyfikowanego specjalisty Google AdWords
2450 PLN
  • budżet na kampanię - 2000 PLN
  • opłata agencyjna - od 450 PLN
  • kupon promocyjny - 250 PLN
  • kupon promocyjny - 600 PLN
  • reklama w sieci wyszukiwania
  • reklama w sieci reklamowej
  • reklama w Zakupy Google
  • reklama w poczcie Gmail
  • reklama w serwisie YouTube
  • kampania remarketingowa w sieci wyszukiwania
  • kampania remarketingowa w sieci reklamowej
  • przygotowanie graficznych reklam na potrzeby sieci reklamowej
  • opieka certyfikowanego specjalisty Google AdWords

Zamów bezpłatną wycenę
Zaznacz co Cię interesuje:
 Pozycjonowanie
 Linki sponsorowane - Google AdWords
 Zakupy Google
 Audyt SEO
 Strona internetowa

Skąd o nas wiesz:
 Wyszukiwarka Google
 Wyszukiwarka Partnerów Google
 E-mail
 Znajomi
 Inne źródło

Ochrona AntyBotowa
Proszę wpisać słownie 5, małymi literami z polskimi znakami.