• 0
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8

    Remarketing

    Nie daj o sobie zapomnieć!
    Remarketing to potężne narzędzie, które dobrze użyte gwarantuje sukces.
    Wyświetlaj inteligentne reklamy Klientom, którzy już odwiedzili Twoją stronę.

    Zobacz więcej
  • Strony internetowe

    Strony piszemy w HTML5 & CSS3 dzięki czemu są one dostosowane również do urządzeń mobilnych. Nie trać więcej Klientów pochodzących z urządzeń mobilnych!

    Zobacz więcej
    HTML5
    CSS3
  • Oszczędzaj pieniądze

    Teraz nie musisz już inwestować dużych kwot na stronę internetową. Oferujemy rewolucyjną usługę - strona internetowa w abonamencie od 59,00 PLN netto/miesięcznie.

    Zobacz więcej

Jest wiele metod pozyskiwania ruchu na stronie internetowej, jedne lepsze, drgugie gorsze. Najlepszymi użytkownikami, którzy odwiedzają naszą stronę internetową to osoby, które są bardzo ciekawe tego, co na stronie się znajduje. Takich użytkowników może zapewnić marketing szeptany, inaczej zwany buzz marketingiem.

Czym jest marketing szeptany?
Marketing szeptany to forma reklamy polegająca na wywołaniu rozmowy na temat danej marki, usługi lub produktu. Buzz marketing czyli inna nazwa marketingu szeptanego nie polega jednak na sztucznym zachwalaniu i pozyskiwaniu nieprawdziwych opinii. Naturalnie jednak celem jest wywołanie pozytywnych reakcji u potencjalnych Klientów, dlatego też zazwyczaj podczas kampanii marketingu szeptanego skupiamy się na pozytywnych aspektach marki, usługi lub produktu. Kampanie marketingu szeptanego zazwyczaj prowadzone są na forach oraz blogach tematycznych.

Jake cele mają kampanie marketingu szeptanego?

Pierwszym i podstawowym celem tego typu kampanii jest wywołanie pozytywnych reakcji konsumentów na temat danej marki, produktu lub usługi. Kolejnym celem jest prowokowanie Konsumentów do rozmów na konrekty temat, dzięki czemu marka, usługa lub produkt zyskują na popularności. Trzecim celem jest zwiększenie widoczności w sieci oraz naturalnie powiązany z tym większy ruch na stronie internetowej. Ostatnim, jednak nie najmniej ważnym celem jest zamieszczanie linków, co może mieć bardzo duży wpływ na pozycjonowanie strony.

Jakie są największe błędy podczas prowadzenia kampanii buzz marketingowych?

Obecnie każda większa i licząca się na rynku firma prowadzi kampanie marketigu szeptanego, dlatego też administratorzy oraz moderatorzy różnego rodzaju forów oraz blogów internetowych mają oczy szeroko otwarte. Pierwszy i najczęstrzym błędem jest tworzenie wątków nie tyle poruszających daną tematykę a wprost zachwalających i reklamujących markę, usługę czy produkt. Tego typu posty są obecnie bardzo szybko usuwane. Drugim błędem jest próba rozpoczynania wątku mającego na celu poruszenie jakiegoś tematu przez osobę, która zarejestrowała się na forum, blogu kilka minut wcześniej i od razu dodaje post z linkiem - jak poprzednio, często takie posty trafiają od razu do kosza. Trzecim częstym błędem jest próba poruszenia tematu kompletnie niezwiązanego z tematyką strony - cięzko prowadzić skuteczną kampanię marketingu szeptanego kosmetyków na forum motoryzacyjnym.


Zamów bezpłatną wycenę
Zaznacz co Cię interesuje:
 Pozycjonowanie
 Linki sponsorowane - Google AdWords
 Zakupy Google
 Audyt SEO
 Strona internetowa

Skąd o nas wiesz:
 Wyszukiwarka Google
 Wyszukiwarka Partnerów Google
 E-mail
 Znajomi
 Inne źródło

Ochrona AntyBotowa
Proszę wpisać słownie 5, małymi literami z polskimi znakami.