• 0
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8

    Remarketing

    Nie daj o sobie zapomnie膰!
    Remarketing to pot臋偶ne narz臋dzie, kt贸re dobrze u偶yte gwarantuje sukces.
    Wy艣wietlaj inteligentne reklamy Klientom, kt贸rzy ju偶 odwiedzili Twoj膮 stron臋.

    Zobacz wi臋cej
  • Strony internetowe

    Strony piszemy w HTML5 & CSS3 dzi臋ki czemu s膮 one dostosowane r贸wnie偶 do urz膮dze艅 mobilnych. Nie tra膰 wi臋cej Klient贸w pochodz膮cych z urz膮dze艅 mobilnych!

    Zobacz wi臋cej
    HTML5
    CSS3
  • Oszcz臋dzaj pieni膮dze

    Teraz nie musisz ju偶 inwestowa膰 du偶ych kwot na stron臋 internetow膮. Oferujemy rewolucyjn膮 us艂ug臋 - strona internetowa w abonamencie od 59,00 PLN netto/miesi臋cznie.

    Zobacz wi臋cej

Jest wiele metod pozyskiwania ruchu na stronie internetowej, jedne lepsze, drgugie gorsze. Najlepszymi u偶ytkownikami, kt贸rzy odwiedzaj膮 nasz膮 stron臋 internetow膮 to osoby, kt贸re s膮 bardzo ciekawe tego, co na stronie si臋 znajduje. Takich u偶ytkownik贸w mo偶e zapewni膰聽marketing szeptany, inaczej zwany buzz marketingiem.

Czym jest marketing szeptany?
Marketing szeptany to forma reklamy polegaj膮ca na wywo艂aniu rozmowy na temat danej marki, us艂ugi lub produktu. Buzz marketing czyli inna nazwa marketingu szeptanego nie polega jednak na sztucznym zachwalaniu i pozyskiwaniu nieprawdziwych opinii. Naturalnie jednak celem jest wywo艂anie pozytywnych reakcji u potencjalnych Klient贸w, dlatego te偶 zazwyczaj podczas kampanii marketingu szeptanego skupiamy si臋 na pozytywnych aspektach marki, us艂ugi lub produktu. Kampanie marketingu szeptanego zazwyczaj prowadzone s膮 na forach oraz blogach tematycznych.

Jake cele maj膮聽kampanie marketingu szeptanego?

Pierwszym i podstawowym celem tego typu kampanii jest wywo艂anie pozytywnych reakcji konsument贸w na temat danej marki, produktu lub us艂ugi. Kolejnym celem jest prowokowanie Konsument贸w do rozm贸w na konrekty temat, dzi臋ki czemu marka, us艂uga lub produkt zyskuj膮 na popularno艣ci. Trzecim celem jest zwi臋kszenie widoczno艣ci w sieci oraz naturalnie powi膮zany z tym wi臋kszy ruch na stronie internetowej. Ostatnim, jednak nie najmniej wa偶nym celem jest zamieszczanie link贸w, co mo偶e mie膰 bardzo du偶y wp艂yw na pozycjonowanie strony.

Jakie s膮 najwi臋ksze b艂臋dy podczas prowadzenia kampanii buzz marketingowych?

Obecnie ka偶da wi臋ksza i licz膮ca si臋 na rynku firma prowadzi kampanie marketigu szeptanego, dlatego te偶 administratorzy oraz moderatorzy r贸偶nego rodzaju for贸w oraz blog贸w internetowych maj膮 oczy szeroko otwarte. Pierwszy i najcz臋strzym b艂臋dem jest tworzenie w膮tk贸w nie tyle poruszaj膮cych dan膮 tematyk臋 a wprost zachwalaj膮cych i reklamuj膮cych mark臋, us艂ug臋 czy produkt. Tego typu posty s膮 obecnie bardzo szybko usuwane. Drugim b艂臋dem jest pr贸ba rozpoczynania w膮tku maj膮cego na celu poruszenie jakiego艣 tematu przez osob臋, kt贸ra zarejestrowa艂a si臋 na forum, blogu kilka minut wcze艣niej i od razu dodaje post z linkiem - jak poprzednio, cz臋sto takie posty trafiaj膮 od razu do kosza. Trzecim cz臋stym b艂臋dem jest pr贸ba poruszenia tematu kompletnie niezwi膮zanego z tematyk膮 strony - ci臋zko prowadzi膰 skuteczn膮 kampani臋 marketingu szeptanego kosmetyk贸w na forum motoryzacyjnym.


Zam贸w bezp艂atn膮 wycen臋

  •  Pozycjonowanie
  •  Linki sponsorowane - Google AdWords
  •  Zakupy Google
  •  Audyt SEO
  •  Strona internetowa


  •  Wyszukiwarka Google
  •  Wyszukiwarka Partner贸w Google
  •  E-mail
  •  Znajomi
  •  Inne 藕r贸d艂o
Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w powy偶szym formularzu przez Agencj臋 Interaktywn膮 KC Mobile w celach marketingowych. Wiem, 偶e w ka偶dej chwili b臋d臋 m贸g艂 odwo艂a膰 zgod臋.