• 0
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8

    Remarketing

    Nie daj o sobie zapomnieć!
    Remarketing to potężne narzędzie, które dobrze użyte gwarantuje sukces.
    Wyświetlaj inteligentne reklamy Klientom, którzy już odwiedzili Twoją stronę.

    Zobacz więcej
  • Strony internetowe

    Strony piszemy w HTML5 & CSS3 dzięki czemu są one dostosowane również do urządzeń mobilnych. Nie trać więcej Klientów pochodzących z urządzeń mobilnych!

    Zobacz więcej
    HTML5
    CSS3
  • Oszczędzaj pieniądze

    Teraz nie musisz już inwestować dużych kwot na stronę internetową. Oferujemy rewolucyjną usługę - strona internetowa w abonamencie od 59,00 PLN netto/miesięcznie.

    Zobacz więcej

Pozycjonowanie z rozliczeniem za efekt od pozycji każdej z fraz zaczyna przechodzić do historii. Niestety ten model rozliczenia nie był i nie jest optymalny dla każdej ze stron. Bardzo często najbardziej konkurencyjne frazy, nie są wcale najlepszymi dla Klienta. Bardzo łatwo zauważyć to można analizując sprzedaż w sklepach internetowych. Duży ruch na ogólne frazy przynosi małą sprzedaż, natomiast sporo mniejszy ruch na mocno sprecyzowane frazy daje dużo większy odsetek sprzedaży.

Dlaczego warto rozliczać się za ruch?

Taki model rozliczenia nakłada na nas więcej obowiązków niż w przypadku rozliczenia za efekt. Przede wszystkim musimy znaleźć najbardziej optymalne frazy, które będą miały duży współczynnik konwersji i które przyniosą Klientowi korzyść. W przeciwieństwie do klasycznej metody rozliczania, nie skupiamy się na kilku frazach, jak to zazwyczaj miało miejsce, lecz promujemy kilkadziesiąt fraz, które są w stanie wygenerować satysfakcjonujący Klienta ruch na jego stronie internetowej czy sklepie.

Na jakiej podstawie odbywa się rozliczenie?

Rozliczenie następuje na podstawie danych o ruchu pochodzących z systemu Google Analytics. Rozliczamy się tylko i wyłącznie za nowopozyskanych użytkowników Twojej witryny. Dodatkowo do rozliczenia brani są pod uwagę tylko użytkownicy pochodzący z wyników organicznych wyszukiwarki Google - tak więc nie płacisz za swoje wejścia czy za ruch z innych źródeł jak np. media społecznościowe czy marketing szeptany.

Czy mogę wybrać frazy do pozycjonowania?

Oczywiście. My posiadając doświadczenie oraz dostęp do profesjonalnych narzędzi przedstawimy naszą propozycję fraz do pozycjonowania, jednak nic nie stoi na przeszkodzie aby pozycjonować tylko i wyłącznie frazy podane przez Państwa. Należy jednak zwrócić uwagę, aby pozycjonować frazy z najwyższym możliwym współczynnikiem konwersji a nie te, które dają największy prostiż.

Ile będzie mnie kosztowało pozycjonowanie w rozliczeniu za ruch?

Wycena pozycjonowania w rozliczeniu za ruch odbywa się indywidualnie po zapoznaniu się ze stroną i jej tematyką. Naturalnie koszty pozyskania jednego Użytkownika będą zależały od potencjału danej strony. Inne stawki będą dla sklepu, który w swoim asortymencie posiada tysiące produktów a inne dla strony oferującej lokalne usługi.

Jesteś zainteresowany współpracą? Zamów darmową wycenę już dzisiaj.


Zamów bezpłatną wycenę
Zaznacz co Cię interesuje:
 Pozycjonowanie
 Linki sponsorowane - Google AdWords
 Zakupy Google
 Audyt SEO
 Strona internetowa

Skąd o nas wiesz:
 Wyszukiwarka Google
 Wyszukiwarka Partnerów Google
 E-mail
 Znajomi
 Inne źródło

Ochrona AntyBotowa
Proszę wpisać słownie 5, małymi literami z polskimi znakami.