SEO a marketing szeptany

Marketing szeptany a pozycjonowanie

Zlecasz marketing szeptany i nagle okazuje się, że pozycja Twojej witryny w wynikach wyszukiwarki Google rośnie? Jeśli kampania marketingu szeptanego realizowana jest prawidłowo nie jest to nic nadzwyczajnego. Dlaczego? Otóż sam marketing szeptany ma „udawać” posty i wpisy prawdziwych użytkowników – więc czysto teoretycznie te linki dla botów Googla wyglądają…

Google AdWords

Jakie masz cele marketingowe w kampaniach Google AdWords?

Podczas konfigurowania kampanii Google AdWords niezbędne jest określenie jakie cele chcemy osiągnąć. Jeśli chodzi o typowe cele marketingowe to z pomocą przychodzi nam Pomoc Google AdWords, znajdziemy tam poniższy podział: zakupy w witrynie wizyta w witrynie wykonanie działania w witrynie (pozyskanie lead’a) połączenie telefoniczne z firmą zobaczenie reklamy wizyta w…

Kwiatki AdWords ;)

Poniżej wrzucam kilka „ciekawych” reklam jakie można znaleźć w kampaniach linków sponsorowanych AdWords a konkretnie w kampaniach PLA. Zapraszamy do zakupu odkurzacza, który nie odkurza 🙂 Nie ma również problemu, aby zakupić golarkę męską, która nie goli. Możemy również dokonać świetnego zakupu, jakim jest laptop bez procesora 🙂    …